אדריכלות נוף בצפון

ברוכים הבאים לגלים גנים – תכנוף נוף ועיצוב גינות, בלב העשייה שלנו תכנון, עיצוב והקמה גני עדן פרטיים או ציבוריים באמצעות אדריכלות נוף במיטבה. אנו משלבים את רצונות הלקוח עם הידע המעמיק שלנו בעיצוב גינות ויוצרים חללים פונקציונליים ואסתטיים. מוזמנים להיכנס ולהתרשם מהעבודות והפרויקטים הרבים שנעשו על ידינו במרוצת השנים.

אדריכלות נוף בצפון דורשת יצירתיות והתחשבות בתנאי הסביבה והאקלים בצפון הארץ. לעתים תנאי השטח שונים מאשר במרכז, אם זה בנושא שטח הררי או סוגי אדמה וצמחיה אשר שונים מאלה במרכז הארץ. הינסיון הרב שצברנו מבטיח תכנון טופוגרפיה, צמחיה והשקיה נכון המתאים לתנאים בשטח .

 

מחפשים אדריכל נוף בצפון?

כל אלה דורשים תכנון נכון המשלב את כל הנתונים האלה למכלול אחד שלם ומושלם. עבודתנו מתבצעת על ידי שימוש בטכנולוגיות המתחשבות בסביבה ובחסכון במים, במיוחד בישראל החמה והיבשה, שיקולים שצריך תמיד לקחת בחשבון בתחום עיצוב גינות ואדריכלות נוף. אנו בגלים גנים מספקים מכלול שלם לצורך עבודת עיצוב גינות בצפון הארץ המשלב אדריכלות נוף ע"י אדריכלי הנוף המנוסים והמקצועיים בצוות גלים גנים.

לעיר חיפה קסם ייחודי בפני עצמו, שילוב ההרים הגבוהים בגוון צורותיהם והים הכחול שנשבר לרגלי החוף הזהוב, מספק תמונות נוף ואוירה ייחודית שיש רק בחיפה. כשאנו מקבלים עבודה באזור הצפון וחיפה, אנו מתחשבים בסביבה שלנו, חשוב לנו לשלב את הנוף הטבעי של העיר. מטרתנו היא לשלב את כל האלמנטים, אדריכלות נוף הינה דבר חשוב, המחשבה היצירתית, ההתחשבות בסביבה יוצרת בסוף התהליך את מה שהיה נחוץ למקום כדי להפוך לנקודת בילוי נעימה, אם זה עיצוב גינות ונוף במשרדים או בבתים פרטיים.

 

 

עיצוב גינות בצורה קלאסית ויוקרתית, עם מקומות ישיבה, בריכת דגים, וצמחייה חיה להרגשה רגועה

לכל הפרויקטים

 

אדריכלות נוף מחיפה ועד מטולה עם גלים גנים

גלים גנים הינו עסק ותיק בתחום אדריכלות נוף בחיפה והצפון, עם מבחר פרויקטים גדול ומגוון, נסיון וידע מקצועי ותכנוני רב.

מעוניינים לשמוע פרטים? צרו איתנו קשר

 

 

נגישות