עיצוב גינות בקיסריה

קיסריה הינה עיר נמל עתיקה, יש לה אופי היסטורי וארכיטקטורה בעל אופי יווני. כיום היישוב בחלקו משמש כגן לאומי לצד אזורי מחייה המאופיינים בבתים פרטיים יוקרתיים.  קצב הגידול הגבוה של קיסריה מצריך לצד פיתוח הנדל"ן, פיתוח ושמירה של הנוף. עיצוב גינו עם אדריכל נוף יכול לעזור בהחלטות ומתן פתרונות למצבים המצריכים התחשבות בשילוב הפיתוח מול פיתוח הנוף. בעזרת אדריכל נוף ניתן להגיע לתוצאות שיכללו וישמרו את הנוף הקסום והיוקרתי של האזור. על ידי תכנון נכון יהיה ניתן לשמור על הצמחייה הסובבת את האזור, ובכך תורם לצמחייה להעשיר את המינים והזנים הרבים. עיצוב גינות ונוף שלנו, גלים גנים, עבודה שלא תתחרטו.

עיצוב גינות בקיסריה

גלים גנים מספקת מענה בכל תחום עיצוב גינות בקיסריה והסביבה. קיסריה היא אחת מהערים הבודדות בארץ שמתקיימים בה שני תנאים – לרוב יש בה שטחים גדולים לכל בית ואפשרות לגינה גדולה, ושנית קיסריה קרובה לים, עם מזג האוויר שמשתמע מכך. כאשר ניגשים לעבודת עיצוב גינות בקיסריה, המתכננים צריכים לקחת בחשבון שהקרבה לים משחקת תפקיד חשוב בבחירת הצמחים. בגלל הרוחות העזות והאוויר המלוח, גינה שנמצאת בקו ראשון מול הים צריכה טיפול שונה מאשר גינה פנימית יותר בקיסריה.

עיצוב גינות בקיסריה בהתחשב בקרבה לים

ישנם עצים, שיחים וצמחים רבים שלא עמידים בקו ראשון מול הים. כאשר אנחנו ניגשים לעבודת עיצוב גינות בקיסריה, קודם כל נבחן את מרחק הבית מן הים. בהתאם למרחק, נדע לבחור את הצמחים המתאימים ביותר לגינה, שלא יסבלו מהקרבה לים, או שאם הגינה פנימית יותר נוכל להחליט להשתמש בכל הצמחים שכן המרחק גדול מספיק כדי לא לגרום בעיות. בנוסף לתכנון הצמחיה, אנחנו גם צריכים לקחת בחשבון את הנוף שיש או אין אל הים. אם הבית צופה אל הים, אנחנו לא נוכל לתכנן צמחיה גבוהה מדי שתסתיר את הנוף הנפלא. יש בתים שהנוף לים הוא רק מהקומה השניה, במקרה כזה לא נמקם עצים גבוהים מול החלונות כדי לא להסתיר את הנוף.
בגלל הידע הנרחב שלנו בצמחיה ובתכנון, עיצוב גינות בקיסריה שנתכנן ונבצע יהיה מושלם ויגרום סיפוק רב לבעלי הבית.
בתמונות – עיצוב גינה בארסוף שמבחינת מזג האוויר והקרבה לים יהיה מקביל לעבודת עיצוב גינות בקיסריה .

לצפיה בעבודות נוספות של עיצוב גינות שביצענו, הכנסו לפרויקטים שלנו

נגישות