הדמיית גינה ממוחשבת ותוצאות עיצוב הגינה בפועל

אנחנו מתבקשים לעתים קרובות לבצע הדמיות לפרויקטים המתוכננים שלנו. עיצוב גינה עם הדמיה חשוב כדי לתת ללקוח הבנה תלת מימדית ומלאה של הפרויקט וכדי להסביר בצורה הכי ברורה כיצד יראה הגן לאחר הקמתו. המשרד שלנו מתמחה בתכנון נוף והגשת תכניות וכן הדמיות מדויקות או הדמיות בסגנון סקיצה, כאשר שני סוגי ההדמיות מספקים הבנה תלת מימדית ברורה יותר מאשר כל תכנית דו מימדית. עיצוב גינה עם הדמיה סכימתית או מדויקת עוזרים גם ללקוח וגם לנו להבין טוב יותר את החלל והמפלסים השונים.

כל הדמיה שאנחנו מבצעים לעיצוב גינה יכולה לבוא כהדמיה פוטוריאליסטית הדורשת שעות עבודה רבות , או הדמיה סכימתית יותר, מעין סקיצה תלת מימדית, שיותר קלה לביצוע ודורשת פחות שעות עבודה. כמו כן ניתן לבצע הדמיה בצורת סרטון, כאילו המצלמה מסתובבת בגינה כולה ומציגה את כל מכלול התכנון על כל פרטיו. כל ההדמיות במאמר בוצעו על ידי הסטודיו שלנו, גלים גנים תכנון נוף.

לסיכום סוגי הדמיות ניתן לקבל בגלים גנים

הדמיה של גינה עשויה לקחת שעות עבודה רבות, בהתאם למורכבות הגינה ואופן יישום ההמחשה. על מנת בגלים ניתן לקבל 3 סוגים של הדמיות חלקן נועדו לתת מענה להדמיה שנעשית בזמן קצר יותר ועל כן מחירה עשוי להיות זול יותר מאחרות.

  1. הדמיה סכמתית, שרטוט ממוחשב, המחשה תלת מימדית פשוטה יחסית
  2. הדמיה פוטוריאליסטית בתרשים תלת ממדי, יצירת תכנית בשרטוט ממוחשב
  3. הדמיה ממוחשבת, סרטון וידאו בתלת מימד המדמה תנועה בתוך הגינה הממוחשבת בהתאם להנחיות שעלו מצד הלקוח בעת הפגישה הראשונה בה הוצגו הרעיונות קראת עיצוב הגינה

מה קורה אחרי ההדמיה?

עם סיום העבודה על ההדמיה של תכנון הגינה, נקיים פגישה בה נציג את ההדמיה שתמחיש כיצד תראה הגינה. ההדמיה תציג את חלוקת הגינה לפרטי פרטים. אזרי צמחייה, אזורי ישיבה, שבילים וכן הלאה. במידה ויש אישור להתקדם נוציא לפעול את תכנית הגינה ונצא לשלב ההכנות לקראת הקמת הגינה

דוגמאות להדמיות שבוצעו על ידי גלים גנים

נגישות