עיצוב גינות עם ריצופי אבן

עיצוב גינות עם ריצופי אבן – כחלק מעבודת עיצוב גינות אנחנו עומדים פעמים רבות מול ההתלבטות איזה סוג ריצוף לבחור – ריצוף אבן טבעית, אבן מעובדת, בטון אדריכלי, אבנים משתלבות מסוגים שונים כגון מולטיקוביקו, או אפילו ריצופי עץ – דקים. ההחלטה על סוג הריצוף המתאים לגינה הספציפית נלקחת כמובן ביחד עם הלקוח. עיצוב גינה עם ריצוף אבן טבעית יראה שונה לגמרי מאשר גינה שיש בה רק דקים מעץ. לעתים ניתן לשלב בין השניים ולעשות שילוב מעניין של עץ ואבן, או אפילו עץ ובטון. עיצוב גינות עם ריצופי אבן טבעית בחיתוך חופשי הוא עיצוב שמשדר סגנון יותר רומנטי, זורם וחופשי, למשל עיצוב גינה בסגנון גן אנגלי.

לעומת זאת, עיצוב גינות עם ריצופי אבן חתוכה ישר או אפילו בטון אדריכלי, לרוב הוא עיצוב יותר מודרני וחדשני, עיצוב אורבני. יש נטיה להתאים את סגנון הבית לסגנון הגינה – כלומר לבית מודרני נוטים לתכנן גינה ישרה ומודרנית, אך אנחנו מוצאים שלעתים דווקא ההיפך הוא הנכון – הרבה פעמים בית מודרני עם קוים ישרים נוטה להיות קר מדי אם לא בונים סביבו גינה זורמת, צבעונית, חופשית.

הניגוד יוצר ענין ולרוב נראה מצוין. שילוב סגנונות וחומרים יכול להראות טוב אם עושים את האיזון בצורה נכונה. עיצוב גינות עם ריצופי אבן או עם דקים , שמשלבים בחלקים מסוימים את החומר ה"נגדי" , הוא עיצוב מענין ונעים לעין. אנחנו מבצעים ריצופי אבן מכל הסוגים, אם זה ריצוף אבן בחיתוך חופשי וטבעי או ריצוף "מסודר" בחיתוך ישר. צוות הרצפים שלנו עובד איתנו כבר שנים רבות והעבודה מקצועית ומוקפדת מאוד.

נגישות