עיצוב גינות בשטח קטן

גינות הבית שלנו עשויות בצורה הטרוגנית. כל גינה יש לה את הייחודיות והאופי שלה. אחד הגורמים להבדלים בין הגינות השונות הוא הסבר פיזי פשוט מאוד – גודל השטח. בעלי בתים אשר אין באפשרותם שטח רחב לגינה נאלצים להתמודד עם הקמת גינה קטנה. עיצוב גינות קטנות הוא נושא חשוב ביותר עליו יש לתת את הדעת, טרם בניית הגינה ובתחזוקתה לאחר מכן. קיימים דגשים מאוד ברורים לגבי עיצוב הגינות הקטנות בבית וכיצד לשמר אותה לאורך השנים.

האם עיצוב של גינות קטנות דורש ידע ספציפי ?

ובכן, כמו בכל תחום, יש לערב אנשי מקצוע כדי לקבל תוצאות רצויות. עיצוב גינות קטנות הוא תחום אשר יש לטפל בו אם הגורמים הנכונים. למשל, בחירת חומרי היסוד של הגינה היא החלטה חשובה ביותר. מכיוון ששטח הפנים של הגינה הוא קטן, יש לבחור בקפידה את החומרים הראשיים והמשניים בגינה.  לצורך כך, קיימות כיום חברות אשר כל מטרתן הוא בחשיבה המאומצת והמקצועית, ובמתן פתרונות ישימים לגינות קטנות. עיצוב גינה קטנה נעשה בצורה קפדנית, תוך תכנון נרחב בהתייחס לכלל הגורמים שבבנייה: השטח, המוצרים, הסביבה ועוד…

עיצוב גינה בשטח קטן

מה חשוב לדעת בעת עיצוב גינות קטנות ?

הדבר המרכזי אותו יש לזכור בעת תחילת עיצוב גינות קטנות הוא מה המטרה המרכזית אותה אנו רוצים לראות בתוצאה הסופית? אם יש בעינינו חזון כלשהו לגינה אותה אנחנו רוצים לראות, יש להבין עוד בתחילת הדרך, ובהתאם למגבלות השטח המצומצם, כיצד עלינו לבנות אותה, בכדי שתהיה לנו גינה מושלמת. לכן, יש להתייחס לחלק העיצובי בכובד ראש, ולברר על ריהוט הגן המתאים לנו במקרה זה, מוצרי הגינה הקטנה שלנו, וכו… ירידה לפרטים במקרים אלו תעזור לנו להגיע לגינה קטנה, אך לתוצאה גדולה!

נגישות