עיצוב גינות יוקרה

גלים גנים יוצרים מזה 4 דורות גינות בכל סגנון העולה בדמיונכם. (גינות בסגנון ים תיכוני, אקזוטי, יפני, אנגלי, ספרדי ועוד) אנו מתמחים בתכנון, הקמה ועיצוב גינות יוקרה אשר אמונים עליה אנשי המקצוע של המשרד או בשיתוף אדריכל מתכנן. הצוות המקצועי שלנו מורכב מאדריכל נוף, מהנדס נוף וגננים מקצועיים שיעניקו לכם מעטפת מושלמת ומוקפדת של ביצוע. אם אתם מחפשים חווית נוף ייחודית בגינה שמבוצעת במקצועיות אנו מאמינים שאנו הכתובת עבורכם!

פרויקטים אחרונים

עיצוב גינה במראה יוקרתי

"יוקרה" היא בעיני המתבונן, יש אנשים שעבורם גינה יוקרתית זוהי גינה פשוטה ומינימליסטית, עם אלמנטים מוקפדים כגון בריכת שחיה או בריכת נוי, מרחבי דשא ועצים בוגרים מאוד. יש אנשים שעבורם גינה יוקרתית היא גינה עמוסת אלמנטים וצמחיה, גינה שמשדרת שפע וחיים טובים. עיצוב גינות עם מראה יוקרתי מתחיל במחשבה תחילה, בגלים גלים עיצוב גינות יוקרתיות עובד צוות שלם ומקצועי אשר כל אחד מתמחה בשלבים הנדרשים לתכנון, ניהול וביצוע הפרויקט. לקוחות אשר מבקשים לעצמם גינה מוקפדת ומרהיבה, אשר ניכר תשומת לב לכל פרט קטן כגדול ימצאו שהגיעו למקום הנכון.

תכנון גינות יוקרה

גינת הבית היא יותר מאשר סתם חלל חיצוני. הגינה מחברת לטבע, מקנה שקט לצד רגעי שמחה משותפים, אך לא די בזה זוהי הצהרה ויצירת אמנות המשקפת את אורח החיים והאסתטיקה שלכם. בגלים גנים אנחנו מתמחים בהפיכת חללים רגילים לגנים יוקרתיים יוצאי דופן. גינות יוקרה מאופיינות על ידי הייחודיות, התחכום והשילוב התואם בין עיצוב יוקרתי לבין הטבע. הם מהווים מקומות מפלט אישיים המציעים בריחה מהמולת חיי היומיום, המשלבים אסתטיקה, פונקציונליות וחדשנות.

מרכיבי עיצוב עיקריים בגינות יוקרה 

ראשית אנו מתחילים בהכרות ותאום ציפיות, חשוב לנו להבין לעומק מה חשוב לכם, באיזה סגנון תרצו את הגינה ואילו אלמנטים ופינות תרצו לשלב בה. בהתאם לבקשת הלקוח אנו נכין תכנית הגשה מוקפדת שמסבירה את התכנון – תכניות רעיוניות צבעוניות, הדמיה ממוחשבת וכדומה, כך תראו את החזון שלכם הופך למציאות. בנוסף בגלים גנים תקבלו תוכניות אשר על עיצובן אמון הנדסאי נוף וגם אדריכל נוף.

  • עיצוב בהתאמה אישית – הגן שלכם צריך להיות השתקפות של הטעם האישי וסגנון החיים שלכם. צוות המומחים שלנו יעבוד אתכם באופן הדוק כדי להבין את החזון שלכם ולהפוך אותו למציאות.
  • אלמנטים מרהיבים: החל ממאפייני מים אלגנטיים ופסלים ועד לתאורה בהתאמה אישית ופינות ישיבה, כל אלמנט בגן היוקרתי שלכם צריך לתרום לתחושה הכללית של הרמוניה וייחודיות.
  • שתילה עשירה: בחירת הצמחים הנכונה יכולה להפוך את הגן שלכם ליצירת מופת חיה ונושמת. אנו שוקלים גורמים כמו אקלים, סוג קרקע וההעדפות האישיות שלכם כדי לבחור את שילוב הצמחים המושלם.
  • טכנולוגיה מתקדמת: שילוב של הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום הגינות לא רק מוסיף נוחות אלא גם משדרג את החוויה הכללית. זה כולל מערכות השקיה אוטומטיות, תכונות בקרת אקלים ואפילו תאורה חכמה.

תכנון, הקמה ועיצוב גינות יוקרה

הקמת גינות יוקרתיות

לאחר שסגרנו את שלב תכנון והעיצוב הגיע עת הביצוע, בגלים גנים צוות גינון מקצועי המפקיד על גימור איכותי ועבודה נקייה. בשלב הראשון אנו מכינים את השטח בהתאם לתכנון ולחלוקה של אזורי הגינה, נבצע עיבוד השטח לתשתיות הנדרשות כמו חשמל, תאורה, מערכת דישון אשר תשמור לאורך זמן על חיי הצמחים והעצים, שבילי הליכה וכן הלאה עבור תהליך הקמת הגינות.

עיצוב גינות יוקרה

בהתאם למרחב הקיים לרשותכם ולתנאי השטח אנו נדע לתת מענה, הניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים לימד אותנו להתמודד עם אתגרים רבים וניהול פרויקטים מורכבים. עיצוב גינות יוקרה לרוב משלב בתוכו אלמנטים רבים כמו פינות ישיבה מהנות, תאורת חוץ, בריכות נוי ובריכות שחיה, מטבח חוץ לאירוח וארוחה משפחתית טובה, מרחבים ופינות לילדים כאשר את אלו עוטפת צמחיה מדהימה לאווירה מושלמת.

גינה בעיצוב מראה יוקרתי יכולה להשתלב בכל סגנון עיצובי העולה על רוחם. החל מעיצוב גינה מודרני עם בריכה אינפינטי (בריכת אינסוף במראה שלכאורה אינו נגמר) או בסגנון אקזוטי עם מאפיינים אוריינטליים ועד למראה מוקפד ומסורתי יותר כמו גינה אנגלית. בגלים גנים יש לנו ניסיון עשיר ומגוון כך שנוכל להגשים בדיוק את המראה שתרצו.

למידע נוסף על עיצוב גינה עם בריכה לחצו כאן

עיצוב גינת יוקרה בכוכב יאיר

עיצוב גינה יוקרתית – למי זה מתאים?

למעשה כל אחד שמאחל לעצמו אחת כזו. אנשים בעלי דירות פרטיות שעיצוב הבית קרוב לליבם ולאחר השקעה בבית או בעת בנייתו מחפשים לשלב בין השפה, הסגנון והאופי העיצובי של הבית לזה של החוץ למקסום החוויה וההנאה של השהייה בבית ומחוצה לו. יש לנו התמחות מיוחדת גם כאשר שטח הגינה קטן ואנו נדע להפיק עיצוב גינה מעוררת השראה לא פחות.

 

נגישות