עיצוב גינות בצפון

המאפיינים של עיצוב גינות בצפון

לצפון ישראל יש המון מה להציע, היצע הרים מרשים, צמחיה ירוקה, ישובים שונים. כל אלה דורשים תכנון נכון המשלב את כל הנתונים האלה למכלול אחד שלם ומושלם. עבודתנו מתבצעת על ידי שימוש בטכנולוגיות המתחשבות בסביבה ובחסכון במים, במיוחד בישראל החמה והיבשה, שיקולים שצריך לקחת בחשבון תמיד בנושא עיצוב גינות.

תהליך העבודה על עיצוב גינות בצפון

אנו עובדים אל מול הלקוח בשקיפות מלאה כאשר אדריכל נוף מלווה את תהליך עיצוב גינה מתחילת התהליך בשלב התכנון ועד הקמת הגינה. אנו מבצעים עיצוב גינות בבתים פרטיים, עיצוב גינות קטנות, עיצוב פרויקטים ציבוריים ועיצוב גינות גג תוך השמת דגש על הפרטים הקטנים המאפיינים את האקלים של מיקום הגינה, גודלה ורצונות הלקוח. ביכולתנו לעצב גינות בסגנונות שונים עם בריכות נוי, תאורות גן ושימוש בחיסכון מים ואנרגיה. תהליך העבודה כולל פגישה עם הלקוח בשטח והבנת הרצונות והדרישות שלו לגבי הגינה העתידית, הגשת סקיצה ראשונית של עיצוב הגינה ועל בסיס הסקיצה והשינויים שהלקוח דורש – הגשת תכניות עבודה, צמחיה וכו'. אנחנו לרוב גם מבצעים פיזית את התכנון שלנו, ולמעשה בגלים גנים תקבלו שירות עיצוב וביצוע הגינה שלכם מא' עד ת'.

תכנון גינות בצפון – עיצוב גינות בחיפה כאתגר טופוגרפי

לעתים עבודות כמו עיצוב גינות בחיפה ושאר הישובים הבנויים בשיפועים גדולים, מתאפיינות בהבדלי גבהים גדולים בתוך השטח. אחד המאפיינים של הרבה מגרשים בחיפה הינו הבדל הגבהים בתוך המגרש. כאן יש לנו הזדמנות לתכנן פרויקט מעניין, במפלסים, לחפש את הפתרונות הנכונים ביותר עבור שטח משופע, אם זה חלוקה לכמה מפלסים עיקריים ישרים, הרבה פעמים יש צורך במסלעות, חישובי טופוגרפיה וגבהים מורכבים, עבודות פיתוח נרחבות יחסית או שימוש במדרונים או טרסות. פן נוסף בנושא עיצוב גינות בחיפה הוא הנוף, בגלל הבדלי הגבהים יש מהרבה שטחים בחיפה נוף נפלא לים או לחלקים אחרים של העיר, וכאן המטרה שלנו בנוסף לעיצוב טופוגרפי נכון, היא לשמר את הנוף ולא להסתיר אותו על ידי צמחיה גבוהה מדי, כלומר שתכנון צמחיה נכון חשוב מאוד.

בגלים גנים יש לנו את הידע והנסיון לתכנן ולבצע עבודות כאלה, מסובכות מבחינת גבהים וטופוגרפיה. עיצוב גינה בחיפה המורכבת מכמה מפלסים יכול להיות עיצוב מעניין אף יותר מאשר גינה במפלס פחות או יותר קבוע. זו ההזדמנות ליצור פינות מעניינות, ירידה בשבילי אבני מדרך, טרסות, רחבות ישיבה "תלויות" ועוד.

אזורים נוספים בהם אנו נותנים שירות

לקריאה נוספת:

נגישות