עיצוב גינות בשרון

עיצוב גינות בשרון

במשך עשרות שנים חברת גלים גנים עוסקת בעיצוב גינות בסגנון יוקרתי בארץ בכלל ובשרון בפרט. הגינות המעוצבות שלנו מתוכננות על ידי אדריכל נוף והנדסאי נוף המתייחסים לכל המרכיבים של הגינה והסביבה בה היא ממוקמת. בזמן תכנון הגינה, אדריכלות נוף באה לידי ביטוי מבחינת תשתיות, פיתוח שטח חכם, ניקוזים וצמחיה מתאימה ואף הקמת בריכות נוי ושחייה. עבודתנו נעשית בצמוד לבקשות הלקוח ואדריכל הנוף מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד למוצר המוגמר.

תכנון גינות

עיצוב גינות באופן כללי ועיצוב גינות בשרון בפרט מתאפיין עבורנו בחקר קפדני של דרישות וצרכי הלקוח בשילוב עם תנאי השטח, האקלים, סגנון עיצוב הבית וכדומה. רק לאחר עבודת מחקר מקיפה, פגישה עם הלקוח, סיור בשטח, קשר ישיר עם אדריכל הבית ועיון בתוכניות הבית, ניתן להתחיל לחשוב על עיצוב הגינה ועל דרך התכנון הכי נכונה עבור הפרויקט הספציפי שאנחנו עומדים מולו. תכנון גינות בשרון מתאפיין לרוב בתכנון גינות בגודל בינוני וקטן בשטח עירוני, שכן השרון הוא איזור צפוף מאוד בבניה, לעתים רחוקות יותר ישנם פרויקטים פרטיים ששטח התכנון גדול יחסית. בשני המקרים תהליך העבודה דומה ומתחיל בפגישה ראשונית ותיאום ציפיות בינינו לבין הלקוח, משם עבודת התכנון מתקדמת לתכנון רעיוני לאישור ראשוני על ידי הלקוח – לעתים בשילוב עם ייעוץ אדריכל הבית – ולאחריו תוכניות מדויקות ומפורטות המבטיחות ביצוע מושלם של הפרויקט כפי שאנחנו רוצים שיהיה.

הקמת גינות

לאחר תכנון מדויק של הפרויקט אנחנו לרוב גם ממשיכים בביצועו, זאת על ידי צוות עבודה מיומן שעובד איתנו שנים רבות. השילוב בין הגוף המתכנן לגוף המבצע הינו סימביוזה מרתקת ונכונה המבטיחה עבור הלקוח שלנו ביצוע מושלם וטיפול מהיר ונכון בכל שינוי, בעיה או אתגר המתעוררים בעת ביצוע פרויקטים. מכיוון שאנחנו מטפלים בכל הנושאים הקשורים לחוץ כגון: דקים, פרגולות, ניקוזים, ריצופים, השקיה, דשא וצמחיה, אנחנו זמינים בשטח לפתרון בעיות שמתעוררות מבלי לעבור תהליך מתיש של התייעצות עם המתכנן, תיאום ביקורו בשטח, מציאת פתרון והעברת הבעיה חזרה לצוות המבצע.  עיצוב גינות בשרון ובכל הארץ היא המומחיות שלנו כבר שנים רבות אך יותר מכל, זוהי עבורנו עבודה מהנה ומספקת מבחינה מקצועית.

השירות שלנו באזור השרון

גלים גנים יוצרים גינות פרטיות מרהיבות בכל אזור השרון כבר עשרות שנים. אדריכל הנוף הותיק דוד תמרי ובנו, ברק תמרי, עובדים יחד ויוצרים גנים באהבה ומקצועיות בכל אזור השרון והמרכז. עיצוב גינות מבית היוצר של גלים גנים הינו עיצוב מעמיק, יסודי, נכון מבחינה פונקציונלית, וכמובן אסתטי. כחלק מעבודת תכנון הגינה, גלים גנים נותנים פתרונות טכניים מפורטים למצבים מגוונים כגון הפרשי גבהים גדולים בשטח, ניקוזים, פרטי בניה מיוחדים.

כאדריכלי נוף, הגישה שלנו לעיצוב גינה היא גישה כוללת, שלוקחת בחשבון את כל הנושאים הקשורים לאדריכלות נוף. אסתטיקה היא חשובה מאוד, אבל מעבר לאסתטיקה נעשית עבודת עומק בנושא תכנון פונקציונלי, זרימה בגן, תכנון צמחיה מדויק הלוקח בחשבון את כיווני האוויר ומיקום המגרש יחסית לשמש ולאור, את עונות השנה והצורך בשתילת צמחים ועצים שנותנים מענה שונה בעונות שונות, וכו'.

עבודתנו כאדריכלי נוף ועיצוב גינות מאופיינת במחשבה מעמיקה שמלווה אותנו גם בפרויקטים אורבניים גדולים. הניסיון בעבודה בקנה מידה גדול נותן יתרון גם לתכנון גנים קטנים יותר. אפילו גנים קטנים של פחות ממאה מטר רבוע יכולים להראות מצוין ולהסב הרבה אושר לבעלי הבית. מומלץ לשלב את תכנון ועיצוב הגינה במידת האפשר, עם תכנון הבית. אנחנו עובדים עם מספר אדריכלים מומלצים בשרון ומשתפים פעולה עם כל אדריכל על מנת שתקבלו חיבור מוצלח בין הפנים לחוץ.

לקריאה נוספת – אדריכל נוף בשרון

פרויקטים: גינות מעוצבות באזור השרון

אזורים נוספים בהם אנו עובדים:

נגישות