אדריכל נוף ברעננה

גלים גנים מספקים שירותי אדריכלות נוף בכל איזור המרכז כולל ברעננה והסביבה. המשרד שלנו מורכב מצוות מתכנן וצוות שטח, כך אנחנו נותנים את המענה הן לתכנון מפורט ונכון של הגינה על הנייר, והן לביצוע ברמה הכי מקצועית של הגינה בפועל. עבודתנו – אדריכלות נוף ברעננה והסביבה לא מסתכמת רק בשרבוט כמה רעיונות אסתטיים על נייר, אלא מתאפיינת בנוסף גם בתכנון נכון, המבין את המכלול של השטח, פתרון לבעיות ניקוז, חישוב גבהים, פתרון בעיות פיזיות בשטח וכדומה וכמובן מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב גינות.

העבודה מתחילה בפגישה ראשונית בשטח, לאחר הבנת השטח ודרישות הלקוח לגבי אנחנו מציעים סקיצה ראשונית הכוללת את מכלול האלמנטים הדרושים. לאחר אישור הסקיצה או ביצוע שינויים שהלקוח דורש, אנחנו עוברים לתכנון תכניות מפורטות – תכנית גבהים, ניקוזים, השקיה, צמחיה, תאורה, פרטי גן ועוד.

מדוע להיעזר בשירותי אדריכל נוף של גלים גנים?

גלים גנים הוא עסק משפחתי הפועל למעלה מ 25 שנה בהם אנו במסירות רבה פועלים לבנות וליצור ללקוחותינו עולם פרטי ומופלא בחצר הבית. הצוות המקצועי שלנו מורכב מאדריכלי נוף – דוד וברק וענת אדריכלית בניין ובעלת תואר בעיצוב תעשייתי. צוות שחי ונושם עיצוב.
כמו כן לחברה צוות גינון מקצועי אשר מעלה את החזון שלכם לביצוע באופן המושלם והמדויק ביותר.

לקוחותינו נהנים מניסיון עשיר, מענה ופתרונות יצירתיים לאתגרים בשטח, תכנון ביצוע מוקפד ללא פשרות. הגינות שאנו מקימים מותאמים לצרכים ולחלום שלכם ומותאמות אליכם באופן אישי.

אנו מעניקים מגוון שירותים:

  • ביצוע הדמיה ותכנון של הגינה
  • אדריכלות נוף
  • עיצוב גינות פרטיות
  • עיצוב גינות ציבוריות
  • הקמת גינות
  • הקמת בריכות נוי

הינכם מוזמנים להשאיר פרטים להתייעצות

התרשמו מכל  הפרויקטים שלנו

הצצה לפרויקטים אדריכלות נוף באזור רעננה והסביבה

נגישות