עיצוב גינות בזכרון יעקב

עיצוב גינות בזכרון יעקב – אנחנו נותנים מענה ופתרונות לעבודת עיצוב גינות בזכרון יעקב. ערים כמו זכרון יעקב מאתגרות בשבילנו מכיוון שלרוב יש לבתים נוף מרהיב לים או לכרמל. מיקומה של זכרון על גבעה והבניה סביב הגבעה הזאת גורמת לרוב הבתים להיות מבורכים בתצפית לנוף מזוויות כאלו ואחרות. לכן כאשר אנחנו ניגשים לעיצוב גינות בזכרון יעקב, אנחנו קודם כל צריכים להתחשב במיקום הנוף יחסית לבית וכיצד נדגיש את הנוף, נפתח את הגן לקראתו, לא נסתיר את הנוף על ידי עצים וצמחיה גבוהים מדי.

עיצוב גינות בהתחשב במבט לנוף

לעתים אנחנו רואים עבודת עיצוב גינות נפלאה, אבל עם בעיה קטנה: הגינה המרהיבה מסתירה את הנוף! רגע, אז מה עשינו בזה? הנוף צריך להיות חלק מעיצוב הגינה. כשאנחנו מתכננים וניגשים לעבודת עיצוב גינות בזכרון יעקב, אנחנו קודם כל בודקים כיצד השטח פונה לנוף, ומאיזו קומה בבית יש תצפית. אם קומת הקרקע בכל מקרה לא צופה לנוף, אין צורך להסס לשים שיחים גבוהים ואפילו עצים נמוכים. כשהקומה שפונה לנוף היא הקומה השניה, לעולם לא נתכנן עץ גבוה מול החלון הספציפי. תמיד כדאי להשאיר מרחק בין העצים כך שלא ייפגע המבט לנוף.

עיצוב גינות בזיכרון יעקב – גלים גנים מתמחה בתכנון, עיצוב גנים ואדריכלות נוף. לא תתחרט לבחור בנו היכנסו והתרשמו! עיצוב גינות בזיכרון יעקב עבודה המשלבת אלמנטים המפתחים את הגן או הנוף הנמצא באזור. בעזרת עבודתנו המקצועית והגבוהה נוכל להעניק לכם את עיצוב גינות שתמיד רציתם, ויותר מזה חשוב לנו להתחשב בסביבה ולחסוך בשימוש במים, לכן אנו מחזיקים בטכנולוגיה ובמוצרים הנותנים את המענה הזה, כי גם בסביבה צריך להתחשב!

קרא עוד: אדריכל נוף

נגישות